Üdvözöljük a Skylight Creative Webshopban!
Általános szerződési feltételek (ÁSZF)
A következőkben olvasható ÁSZF a Skylight Creative EC. (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett
Skylight Creative Webshop (továbbiakban: Webáruház)
használatának feltételeit tartalmazza az alábbiak szerint:
1 A kosár használata
A Webáruházban forgalmazott árucikkeket az oldal tetején található menü Termékek pontjában tekintheti meg. Az egyes termékekről bővebb információt talál, ha a termékfotóra kattintva megtekinti az adott termék oldalát. A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, melyek a termékek szállítási költségeit nem tartalmazzák. Az árváltozás jogát fenntartjuk.
A Kosárba rakom feliratú gomb megnyomásával a kiválasztott terméket virtuális kosarába teheti. A Kosár megtekintése feliratú hivatkozás vagy a fenti menüben található kosár ikon megnyomásával ellenőrizheti kosara tartalmát.
A vásárlás véglegesítése előtt tetszőlegesen rendezheti kosarát, esetleg törölhet termékeket a kosárból vagy változtathat azok megrendelni kívánt mennyiségén. A változtatások érvényesítéséhez ne felejtse el megnyomni a Kosár frissítése gombot. A vásárlási folyamatot a Tovább a pénztárhoz feliratú gomb megnyomásával folytathatja.
2 Személyes adatok és regisztráció
A virtuális termékek kivételével minden más terméket megvásárolhat regisztráció nélkül. Ilyenkor a Pénzár oldalon kell megadnia számlázási címét, és ha szükséges külön a szállítási címet. Ez esetben nem fogunk önnek személyre szóló Fiókot létrehozni, és a következő vásárlás során újra meg kell adnia adatait.
Virtuális termékek (azaz egy bizonyos személyhez kötődő oktatási anyagok, tesztek stb.) megvásárlásához viszont regisztráció szükséges. Ha az ön kosarában virtuális termék (is) található és regisztráció nélkül kattint a Pénzár oldalra, akkor a Webáruház üzenet kiírásával jelzi, hogy a vásárlást csak regisztráció után folytathatja. A regisztrálást a fenti menü ‘Fiókom’ menüpontjában végezheti el. Ha ön visszatérő vásárló és már rendelkezik fiókkal, akkor bejelentkezés után már regisztrált adataival folytathatja a vásárlást.
A regisztrációs űrlap, vagy egyszerű vásárlás esetén a Pénztár oldalon megjelenő űrlap kitöltésével adhatja meg a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat, melyeket bizalmasan kezelünk és harmadik félnek nem adunk ki. Ezzel kapcsolatban kérjük, olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat mint az ÁSZF mellékletét.
Fontos, hogy akár a regisztráció, akár az egyszerű vásárlás során megjelenő űrlap minden – csillaggal jelölt – kötelező mezőjét töltse ki, valamint hogy pontos és valós adatokat adjon meg a megrendelés sikeres teljesítésének érdekében. A regisztrációs űrlapon megadott nevet és címet mint számlázási adatokat használjuk fel, de ha nem ad meg ettől eltérő szállítási adatokat, akkor a számlázási nevet és címet fogjuk postázáskor is érvényesíteni. Ha ön a számlázási adatoktól eltérő szállítási nevet és címet szeretne megadni, akkor regisztráció után a Fiókom menüpontban a Címek és telefonszám fül alatt szerkesztheti szállítási adatait. A számlázási adatoktól eltérő szállítási adatokat a pénztár oldalon is megadhat, mielőtt a megrendelését elküldi (azonban ez az opció nem érvényes, ha kizárólag virtuális termék van a kosárban).
Ha ön cégként vásárol, akkor a cégnév mezőben adhatja meg azt a cégnevet, melyre vásárol. Az automatikusan generált számlán ilyenkor az ön személyes neve helyett ez a cégnév fog szerepelni mint vásárló.
Amennyiben téves vagy hiányos adatokat adott meg, és emiatt a postai kézbesítés meghiúsul, ezért felelősséget nem tudunk vállalni, és az ismételt postázás költségeit felszámítjuk. Az ismételt postázás költségeibe a küldemény visszakézbesítési díja is benne foglaltatik, melyet a sikertelen kézbesítés után a posta felszámol.
A Fiókom menüpont megnyomása után a Vezérlőpult menüjében a Felhasználó azonosítói pontban ellenőrizheti bejelenkezési adatait. Mivel a Webáruházban személyre szóló időkorlátos előfizetéseket is értékesítünk, ezeket az adatokat: vezetéknevét, keresztnevét, felhasználónevét és e-mail címét itt nem tudja megváltoztatni. Amennyiben ezeken az adatokon változtatni szeretne, kérjük, írja meg nekünk e-mailben a módosítás okát és a módosítandó adatokat, hogy további intézkedéseket tehessünk.
Alapértelmezetten a regisztráció során megadott e-mail cím lesz a számlázási adatok között szereplő e-mail cím is. Ez utóbbit – melyre a további vásárlásaihoz tartozó számlákat is küldeni fogjuk – a számlázási adatoknál tetszőlegesen megváltoztathatja. Felhívjuk figyelmét azonban arra, hogy – mint fent említettük – a számlázási e-mail cím megváltoztatása nem vonja magával a Fiókba való bejelentkezéshez megadott e-mail cím megváltoztatását!
3 Virtuális termékek (előfizetések)
A Webáruházban előfizetéseket (oktatóanyagokat, teszteket) is vásárolhat, melyek ún. virtuális termékek. Egy előfizetés megvásárlásával jogosultságot szerez az adott virtuális termék használatához.
A regisztrációval történő vásárlás után, amennyiben banki átutalással vagy PayPal-on keresztül teljesíti a szolgáltatás kifizetését, az összeg beérkezését követő 24 órán belül lehetővé tesszük, hogy felhasználónevével és jelszavával a megvásárolt előfizetéshez hozzáférjen. A 24 órán belül történő érvényesítést csak munkanapokon tudjuk biztosítani. Ha a kifizetés beérekzésének napját hétvége vagy ünnepnap követi, akkor csak a rákövetkező munkanapon kerül érvényesítésre az előfizetés.
Előfizetésének érvényesítésekor automatikus e-mailben értesítjük erről.
Egy előfizetés használati joga csakis azé a regisztrált felhasználóé, aki azt megvásárolta. Ezért a Webáruház megakadályozza, hogy egy regisztrált felhasználó belépési adataival egyidejűleg több felhasználó jelentkezzen be, valamint azt is, hogy egy eszközről egyszerre több felhasználó jelentkezzzen be oldalunkra.
A belépési adatok szándékos továbbadása harmadik félnek a regisztrált felhasználó részéről a jelen ÁSZF megszegésének minősül, és az Üzemeltető ez esetben előzetes figyelmeztetés után korlátozhatja vagy megszüntetheti a felhasználói fiókot. Ebből kifolyólag, kérjük óvja belépési adatait. Ha belépési adatai illetéktelen személy kezébe kerülnének, kérjük azonnal lépjen velünk kapcsolatba, hogy ennek kijavítása érdekében intézkedéseket tehessünk.
Az előfizetések használati joga időben korlátos, és az adott virtuális terméket bemutató oldalon fel van tüntetve. Ha ön már rendelkezik aktív előfizetéssel, akkor bejelentkezett állapotban az előfizetett tartalmat megjelenítő weboldal oldalsávjában Az ön előfizetései részben ellenőrizheti annak lejárati dátumát. A lejárat után ismét megújíthatja előfizetését, ha újra megvásárolja azt. Előfizetéseinek listáját a Fiókom menüpontba történő belépés után az Előfizetéseim fül megnyomásával is megtekintheti.
4 Szállítási feltételek
Rendelésének kézbesítéséhez a Magyar Posta szolgáltatásait használjuk.
A Webáruház a kosárban lévő termékek súlya alapján automatikusan kikalkulálja a csomagolási és postázási díjakat magába foglaló szállítási költséget, melyet a Pénztár oldalon Az ön rendelése ablakban tekinthet meg. Amennyiben ön kizárólag virtuális terméket vásárol, akkor a rendszer nem számít szállítási költséget. A csomagolás és szállítás költsége a következők szerint alakul a küldemény súlyától függően:
40 kg felett nem teljesítünk megrendelést. Amennyiben mégis ilyen nagy mennyiséget szeretne rendelni, kérjük lépjen velünk kapcsolatba. Köszönjük megértését!
Elsőbbségi ill. Expressz időgarantált szolgáltatásokat biztosítunk. A küldemények a postázástól számított következő munkanapon kerülnek kézbesítésre. Kivételes esetekben előfordulhat, hogy a Magyar Posta az időgarantált szolgáltatást késve teljesíti. Ebben az esetben sajnos a késedelemért nem tudunk felelősséget vállalni. Megértésüket köszönjük!
Ha a rendelésében lévő termékek raktárkészleten vannak, akkor a termékeket az előre fizetést követő szerdai munkanapon postázzuk. Ha az ön rendelése vagy annak valamelyik tétele nincs raktáron, akkor rendelése a hiányzó termék(ek) beszállításától függően kerül postázásra, ami legfeljebb 3 hét lehet, de rendszerint nem több 10 napnál. Ha bármilyen, akár rajtunk kívül álló okból kifolyólag 3 héten belül nem tudjuk teljesíteni rendelését, akkor az ön által utalt összeget visszautaljuk önnek. Amennyiben készlethiány miatt várakozik rendelése, és ön el szeretne állni vásárlási szándékáról, kérjük lépjen velünk kapcsolatba, hogy ennek megfelelően a szükséges intézkedéseket megtehessük.
Rendelésének postázásáról automatikus e-mailben értesítjük önt, majd a továbbiakban a Magyar Posta is értesíti önt e-mailben, SMS-ben és telefonon a küldemény feladásáról, egyedi azonosítójáról és a kézbesítés időpontjáról.
5 Fizetési feltételek
A fizetés módját a Pénztár oldalon tudja kiválasztani.
Ha rendelését postai kézbesítéssel szeretné megkapni, akkor ezt előre fizetéssel tudja megrendelni. Fizetését két módon tudja teljesíteni:
Az előre fizetés elmaradása esetén emlékeztető e-mailt küldünk önnek. Az emlékeztető e-mail kiküldésétől számított 15 naptári nap letelte után a kifizetetlen rendeléseket a rendszer automatikusan törli.
6 Számlázás
Webáruházunkban minden teljesített megrendeléshez névre szóló számlát állítunk ki azokkal az adatokkal, melyet a Vásárló számlázási név és címként megadott. A rendelés teljesítésekor a számlát PDF fájlformátumban távszámla formájában automatikusan elküldjük az ön által megadott e-mail címre. Ezért is fontos, hogy valós és pontos e-mail címet adjon meg a regisztráció során. Ellenkező esetben a távszámlát nem fogja megkapni. A távszámla hiteles bizonylat, mely aláírás nélkül is érvényes. Kérjük, gondoskodjon a távszámla kinyomtatásáról.
7 ÁSZF elfogadása és szerződés
A vásárlás során ön (továbbiakban: Vásárló), ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen dokumentumban (ÁSZF-ben) foglalt feltételeket, amit a Pénztár oldal legalján található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Ha a Vásárló az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, és nem küldhet megrendelést. Az ÁSZF elfogadása után a Megrendelés elküldése vagy a PayPal fizetés feliratú gomb megnyomásával, azaz a megrendelés elküldésével jelen ÁSZF szerint adás-vételi szerződés jön létre a Szolgáltató és a Vásárló között, amennyiben a Szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja. Ha a megrendelés rögzítését visszaigazoló e-mail a Vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.
A Vásárló elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és erre a Magyarországon hatályos jogszabályok irányadók. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A Vásárló számára az ÁSZF bármikor hozzáférhető a Webáruház internetes oldalán felül található A webáruház működéséről feliratú menüpontban. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
A Vásárló tudomásul veszi továbbá, hogy az előre fizetés elmaradása esetén a Webáruház által a Vásárlónak elküldött (a fizetési elmaradást jelző) emlékeztető e-mail keltezésétől számított 15 naptári nap letelte után, ha a Vásárló továbbra sem teljesítette előre fizetését, akkor a Webáruháznak további szerződéses kötöttsége nincsen, a Vásárló és a Webáruház között a megrendelés elküldésével keletkezett (adásvételre irányuló) szerződéses jogviszony megszűnik, és a Vásárló fizetetlen megrendelése törlésre kerül.
8 Elállási jog
A Vásárló a Szolgáltató és közte létrejött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphet és a termék visszajuttatása után jogosult az általa kifizetett összeg Szolgáltató általi visszatérítésére. A Vásárló a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül élhet elállási jogával.
A termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenéséért a Vásárló anyagi felelősséggel tartozik Szolgáltató felé.
A Vásárló elállási szándékát szóban (telefonon), postai úton, e-mailben, valamint a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta felhasználásával is kifejezésre juttathatja.
Kérjük, tekintse meg az Elállási/Felmondási nyilatkozatmintát mint az ÁSZF mellékletét.
9 Garancia
A Webáruház csak minőségileg ellenőrzött termékeket forgalmaz, melyekre a jogszabályokban előírt garanciát vállalja. Kérjük, ezzel kapcsolatban olvassa el a kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztatónkat mint az ÁSZF mellékletét.
Ha rendelése kézhezvételekor azt tapasztalja, hogy rendelésének bármelyik tétele sérült, hibás vagy nem azonos az ön által megrendeltekkel, kérjük mielőbb jelezze nekünk, hogy azonnali intézkedéseket tehessünk.
10 Rendelkezésre állás
A www.pplkonyv.hu weboldal tárhelyszolgáltatója, a Rackforest Kft. a Webáruház számára 99,9%-os rendelkezésre állást biztosít, mely azt jelenti, hogy a tárhelyszolgáltató részéről – tervezett karbantartás vagy váratlan hiba folytán – évente kevesebb, mint 5 óra kiesésre lehet számítani.
A Webáruház saját informatikai rendszerében szintén előfordulhatnak tervezett karbantartások, illetve váratlan hiba okozta kiesések.
Mindezek figyelembevételével Szolgáltató éves szinten 99,7 %-os rendelkezésre állást biztosít azoknak a Vásáróknak a számára, akik időkorlátos előfizetést vásárolnak a Webáruházban, mely azt jelenti, hogy évente összesen 24 óra (pontosan 1,095 nap) kiesés előfordulhat a Webáruház szolgáltatásaiban, amikor is az időkorlátos előfizetéseket Vásárló nem lesz képes rendeltetésszerűen használni.
Jelen ÁSZF elfogadásával Vásárló ezt tudomásul veszi, továbbá elfogadja, hogy amennyiben a Webáruház bármely szolgáltatásában illetve a www.pplkonyv.hu domain weboldalainak elérésében kiesést tapasztal és nem képes rendeltetésszerűen használni az általa vásárolt időkorlátos előfizetést, csak akkor támaszthat anyagi követelést Szolgáltató felé, ha érvényes, időkorlátos előfizetéssel rendelkezik és az átala tapasztalt kiesési idő vagy kiesési időszakok összessége meghaladja előfizetési érvényességi idejének 0,3 %-át (ez egy éves előfizetés esetén összesen 24 órát, pontosan 1,095 napot, fél éves előfizetés esetén összesen 12 órát, pontosan 0,548 napot jelent).
Amennyiben Vásárló azt tapasztalja, hogy a Szolgáltatónál előállt hiba folytán érvényes előfizetését nem tudja rendeltetésszerűen használni, akkor írásban (e-mailben vagy postai úton) jeleznie kell Szolgáltató felé a kiesés pontos időpontját és időtartamát 24 órán belül a probléma megtapasztalását követően, valamint a szolgáltató szármára rendelkezésre kell bocsátania az ezt igazoló képernyőmentéseket, fotó- vagy videófelvételeket, melyek a weboldal használata során tapasztalt hibákat, hibaüzeneteket mutatják be.
Ha a Vásárló által jelzett kiesési időszakok összessége meghaladja előfizetési érvényességi idejének 0,3 %-át, akkor időarányos jóváírást kérhet Szolgáltatótól, melynek mértéke nem más, mint az előfizetési időszak 0,3 %-án felül bekövetkezett kisési időnek vagy kiesési időszakok összeségének, valamint az előfizetés teljes érvényességi idejének a hányadosa.
A jóváírásra vonatkozó kérelmet Vásárlónak írásban (e-mailben vagy postai úton) kell jelezni Szolgáltató felé. A beérkezett kérelmet Szolgáltató kivizsgálja, és amennyiben a Vásárló által jelzett időszakban a Webáruház működésében bizonyíthatóan kiesés volt tapasztalható, mely a Vásárló számára ellehetetlenítette érvényes előfizetésének rendeltetésszerű használatát, akkor Szolgáltató az időarányos jóváírást teljesíti a Vásárló által megjelölt bankszámlaszámra.
11 Karbantartások
A Webáruház folyamatos és biztonságos működésének fenntartása érdekében Szolgáltató időszakos karbantartásokat végez, mely során a Webáruház vagy egyes funkciói – beleértve az időkorlátos előfizetéseket – rövid időre elérhetetlenné válhatnak. A tervezett karbantartásokra 2 hetente, keddi napokon, 0 órától kerülhet sor. A tervezett karbantartást Szolgáltató az időkorlátos előfizetésekhez tartozó weboldalak oldalsávjában, a karbantartás időpontja előtt legkésőbb 6 órával jelzi előre.
Vásárló továbbá tudomásul veszi, hogy olyan karbantartás is szükségessé válhat, melyet Szolgáltató nem tud előre jelezni (ilyen például egy biztonsági frissítés halaszthatatlan végrehajtása).
12 Új funkciók és szolgáltatások bevezetése
Szolgáltató jogosult saját üzleti érdekeinek védelmében és érdekében, vagy a Vásárlók illetve saját adatbiztonságának érdekében új szolgáltatásokat és új funkciókat bevezetni, melyekről nem köteles előre tájékoztatni Vásárlót, azonban ezeket a változtatásokat bele kell foglalnia az ÁSZF-be és ki kell hirdetnie.
13 Az ÁSZF egyoldalú módosítása
A Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan kiegészíteni illetve módosítani. A Szolgáltató köteles e-mailben értesíteni a regisztrált Vásárlókat az ÁSZF módosításáról. A Vásárló felelőssége, hogy a módosítás tartalmát megismerje, illetve hogy arról a Szolgáltatónál vagy a Webáruházban tájékozódjon. Az ÁSZF változása a Szolgáltató és a Vásárló között korábban létrejött, de még nem teljesített vagy még meg nem szűnt valamennyi jogviszonyra vonatkozik, és a közöttük fennálló jogviszonyok ennek megfelelően módosulnak, feltéve, hogy a Vásárló a módosítást elfogadta.
Az ÁSZF módosítása a Vásárló által elfogadottnak minősül, amennyiben a Vásárló a módosítás hatálybalépését követően a Webáruház szolgáltatásait tovább használja. Amennyiben a Vásárló – a Szolgáltatóhoz e-mailen vagy postai úton eljuttatott írásbeli kifejezett nyilatkozatával – a tervezett módosítást nem fogadja el, úgy a Szolgáltató jogosult a felek közötti jogviszonyt egyoldalúan azonnali hatállyal megszüntetni, vagy a jogviszonyt az ÁSZF módosítása előtti változatlan tartalommal hatályában fenntartani.
14 A Webáruház és az ügyfélszolgálat adatai
Az Általános szerződési feltételeket legutóbb 2023. december 15-én frissítettük.